Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

środa, 16 grudnia 2015

Białe święta...

Kochani witajcie, dziś będzie krótko bo czas mnie goni strasznie:) chciałam wam pokazać moje kolejne poczynania florystyczne :) niestety po moich tworach zostało już tylko zdjęcie, cieszą teraz inne oczy w swoich nowych domkach :)
Pierwszy biały wianek na ratanowym kole z piórkami, bombeczkami i gwiazdeczkami, delikatny...



Kolejny stroik na stół świąteczny w ciepłych klimatach, z suszonymi pomarańczami i jabłkami :)



I ostatni stroik w naczynku z zielonym świerkiem z odrobiną gałązek tui :)




Dziś już uciekam, dziękuję za odwiedzinki i za każde ciepłe słowo, które tu zostawiacie buziaki wielkie dla WAS :)
giwis

7 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, ale moje serce podbił ten pierwszy delikatny wianek - jest prześliczny;))
    Wesołych!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stroiki są śliczne. Eleganckie i sama bym takie chciała mieć na stole;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace zrobiłaś :).
    Nie dziwię się, że już wyemigrowały ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny podziwiam Twoje ozdoby i dekoracje tym razem jednak bożonarodzeniowe. Wszystko jest bardzo ładne, pomysłowo wykonane i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń