Tworzone z miłości...

Tworzone z miłości...
Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

czwartek, 26 maja 2016

Wiosna ach to ty...

Mijają dni i noce...czasu nie da się zatrzymać, za krótkie dla mnie te dni, za szybko mijają noce... Tyle mam planów, tyle do zrobienia a czasu tak mało, dokąd to wszystko tak pędzi i gna ? nie wiem...też tak czasami macie, że nie wiecie gdzie Wam uciekł dzień, tydzień, miesiąc? Ja tak często mam, że ani się obejrzę a już miesiąc minął i kolejny i następny...Nie lenię się o nie i chyba właśnie dlatego tak mi ten czas umyka a dzień przeplata się z nocą. Może za dużo tego wszystkiego chcę, może trzeba by było zwolnić albo lepiej się zorganizować hehe ;) Długo mnie tu nie było, aż nastała piękna wiosna ale czasami już brakuje sił nawet na bloga. Nie chcę jednak żeby całkiem się zakurzył, więc chociaż trochę fotek powrzucam :) Jak to na maj przystało kartki komunijne królują:


Taka ślubna:)

W Toruniu co roku odbywa się impreza pod nazwą "Śniadanie na trawie". Na starówce pojawiają się zielone dywany z trawy, na których można rozłożyć się z kocem i koszem smakołyków, poczytać, posłuchać muzyki itp. W tym roku wraz z koleżanką będziemy wystawiać się z naszymi wytworami pośród innych rękodzielników :) W zeszłym roku pogoda dopisała, mam nadzieję, że i w tym roku będzie pięknie :)
Na razie kiepsko mi idzie z zatowarowaniem ale mam nadzieję, że temat ogarnę :) póki co nawlekam korale :)


Rozpisałam się okrutnie ale jeszcze chce się Wam kochani pochwalić jakie piękne serce zrobiliśmy na naszych warsztatach na jeden z ołtarzy na Boże Ciało :) jestem mega dumna i tym miłym akcentem żegnam się z wami moi mili.



12 komentarzy:

  1. Nazywam się Klaudia. Stworzyliśmy nowy serwis Platforma Kreatywna przeznaczona dla utalentowanych artystycznie osób. Naszym klubowiczom oferujemy zniżki na produkty i usługi, informacje, warsztaty i darmowe pliki do pobrania. Serwis jest darmowy. Zapraszam Cię: http://platformakreatywna.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co zrobiłas jest wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki! Ślubna na ludowo jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam branzoletki z takich koralików! Już skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co, ja też mam ostatnio wrażenie, że życie mi przez palce ucieka... Wstaję rano, do szkoły, zaraz z powrotem, obiad i bach, juz kolacja i spać... to masakra jakaś jest. Chciałabym się ponudzić i ponarzekać, że czas się wlecze...
    prace piękne, ta folkowa ślubna superowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, ale mnie także najbardziej ujęła praca ślubna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta kartka, taka niby prosta a jednak ma w sobie to coś. Bransoletki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkurz ten blog kobieto, bo znowu Ci się zakurzył ;) Pooglądam chętnie Twoje cuda tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 26 maja.. dawnyy wpis. koniecznie pisz tutaj więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak to niestety jest z tym czasem, ciągle go mało na wszystko ;) zdecydowanie pora na odkurzenie bloga! już powinno się tu coś wysypać świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas na odkurzenie bloga, prace cudne choć odległe , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń