Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

wtorek, 4 kwietnia 2017

Kury i zające :)

Witajcie kochani :) Dziś się nie będę rozpisywała bo już tak delikatnie mówiąc "mam oczy na zapałki". Kreatywne wtorki są dla mnie wyczerpujące, to są takie dwa dni w miesiącu kiedy wyżywamy się twórczo ale wieczorem już średnio mi się chce cokolwiek robić chociaż powinnam bo mam dużo kartek do zmajstrowania. Jednak jedyne o czym marzę to iść spać :) Więc nie przedłużając wrzucam fotki zajęcy i kur, które zmalowaliśmy na Kreatywnym Tworzeniu.
Buziaki kochani, miłej nocki :) Pozdrawiam Iwona

3 komentarze:

  1. No pięknie,kreatywnie jak to u Ciebie Kochana !!!
    Te kurki i zajączki naprawdę wyglądają imponująco :)
    Dzieciaczki świetnie twórczo się wyżyły :)
    Brawo Iwonuś za kolejny post :)
    Tak trzymaj Słoneczko :)
    Pozdrawiam Cię mocniuchno i posyłam moc buziaków :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne są te kurki i zające :).

    OdpowiedzUsuń
  3. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังสืบสวน

    OdpowiedzUsuń