Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Święta, święta i po świętach....

Witajcie kochani, dziękuję na samym wstępie za odwiedzinki i za ciepłe słowa :) Nowy Rok już ma 3 a właściwie za chwilę 4 dni :)szalona noc sylwestrowa staje się już tylko mglistym wspomnieniem, czas wrócić do szarej rzeczywistości. Szczerze mówiąc Świąt Bożego Narodzenia w tym roku jakoś specjalnie nie odczułam, minęły szybko a aura za oknem nie była zbyt świąteczna. Sylwestra spędziliśmy w gronie znajomych na domówce i było super, naśmiałam się, potańczyłam a Nowy rok minął w mgnieniu oka. Krótko mówiąc święta, święta i po świętach :( Przybyło zabawek, kilogramów i kilka postanowień Noworocznych czy uda się je spełnić??? Oj z moim słomianym zapałem będzie ciężko :) A jak u Was z tymi postanowieniami? Macie jakieś? Jak Wam idzie z ich realizacją :) Dziś tak króciutko bo chciałam Wam życzyć spełnienia marzeń i pomyślności na ten Nowy Rok, oby się nam wszystkim wiodło jak najlepiej :)
Na koniec takie małe wspomnienie minionych świąt, ostatnie kartki:)



Pozdrawiam serdecznie giwis :)

1 komentarz:

  1. Piękne grafiki wybrałaś do kartek, które cudnie się z nimi prezentują :).

    My Święta w tym roku mieliśmy cały czas w rozjazdach ale i tak było super tylko trochę męcząco :).

    Planów niby nie robię ale główka pracuje hihi.

    OdpowiedzUsuń