Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

sobota, 25 marca 2017

...

Tak dawno mnie tu nie było, że nawet nie mam pomysłu na tytuł :( Nie wierzę, że to już rok prawie od mojego ostatniego wpisu!!! Więcej udzielam się na FB, wrzucę fotki na stronkę i finito ale ckni mi się za blogusiem :)Przez ten rok wiele się zmieniło, dużo mnie kosztował nerwów, stresu i nie było już sił na pisanie...Problemy z kredytem, utrata pracy, ciągłe choróbska synka, moje przygnębienie ale nie poddaję się i walczę bo Iwony to twarde babki, ciężko je złamać. Chociaż czasami brak już sił, dopada chandra i rezygnacja to mam swoje małe marzenie i o nim myślę, kombinuję co tu zrobić by je spełnić... i z całych sił wierzę, że kiedyś mi się uda. Cały czas prowadzę Warsztaty Kreatywne z moimi dzieciaczkami :) Wymyślam im fajne rzeczy, ostatnio robiliśmy albumy:) Dziecięca wyobraźnia nie ma granic :)


Zaległych prac już nie będę wklejała ale pokażę dwie ostatnie. Kartka-książka dla miłośniczki rowerów, gotowania i robótek


Kartka urodzinowa dla chłopca :)

Tym wystrzałowym akcentem żegnam się z Wami kochani i do miłego usłyszenia :)








6 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę,że Iwonuś sprzątnęłaś pajęczyny i jesteś tutaj wreszcie :) Na pewno będę częstym gościem :)
    Twoje prace są niezwykle piękne i pragnę je także tutaj podziwiać i wychwalać,gdyż ja z kolei jestem bardziej blogowa niż fejsbukowa :) Ale Ty przecież o tym wiesz ;) Wpadaj na blogusia częściej niż raz do roku :)
    Kartka - książka zachwyciła mnie :) Jest cudna !!!
    Rakietowa super !!! A te albumiki z warsztatów z dziećmi rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i całuję mocniuchnooo :* :* :*
    Czekam z niecierpliwością na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzymam kciuki żeby Ci się wszystko w życiu ułożyło, było już tylko lepiej a na Twojej twarzy zagościł uśmiech :)
    Karteczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Iwonko , trafiłam tu od Ilonki i ciesze się , że zajrzałam . Wracaj do świat blogów, FB jest taki zimny i nieczuły wszyscy tam wpadają jak po ogień. A to można spotkać naprawdę wartościowych ludzi. Trzymam kciuki za twój powrót i spełnienie marzeń .
    Podziwiam ludzi za prace z dzieciaczkami , to daje wiele satysfakcji . A twoje prace są cudne , warto je pokazać światu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko, ja też trafiłam tu od Ilonki i widzę, że jest dużo do podziwiania.
    Serdecznie Ci życzę, aby Ci się wszystko pomyślnie poukładało... i żebyś czerpała radość z blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam do Ciebie od Ilonki, piekne karteczki, ts z rakietą jest fantastyczna, mam nadzieję, ze szybki ci sie wszystko w źyciu wyprostuje, z calego serca tego źyczę. Fantastyczne albumy stworzyłaś z dziećmi. Będę zagladać :) Pozdrowionka głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Iwonko, trafiłam tu przez Ilonkę. Wydaje mi się, że i wcześniej jakoś trafiałam tutaj. Byłam wtedy i teraz jestem pod wielkim wrażeniem Twoich kartek - są niesamowite. Mają w sobie to "coś".
    W życiu bywają różne chwile, jak w pogodzie - czasem bardzo długo pada deszcz, ale kiedyś musi przestać padać - wtedy czas na słońce. Życzę by ta słoneczna chwila nastała jak najprędzej i pozostała. By te wszystkie momenty stały się tylko wspomnieniem, które można zamknąć w pudełeczku i wyrzucić kluczyk.
    Pozdrawiam bardzo ciepło, będę tu często zaglądać czekając na kolejny wpis :)))

    OdpowiedzUsuń