Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

środa, 7 sierpnia 2019

Kwiaty z papieru toaletowego

Witam serdecznie:) Dzisiaj przychodzę do Was na chwilkę pochwalić się kwiatkami jakie ostatnio zmajstrowałam. Zobaczyłam w poście u Ilonki, że wykonała piękne kwiaty i tu UWAGA!!! HIT!!! z papieru toaletowego Wstawiam link do Ilonki sami zobaczcie jakie cuda Postanowiłam, że spróbuję i też sobie zrobię a co tam :) Kurs jak zrobić takie kwiatki znajdziecie na YouTube u Karoliny Czołba A to już moje kwiatuszki na razie kilka ale kolejne papiery już czekają do pocięcia.
Pozdrawiam Iwona

2 komentarze:

  1. Też już takie robiłam. Świetne, bo można dobrać sobie odpowiedni kolor i robi się je w try miga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonuś ;)
    Cieszę się,że i Ty je zrobiłaś :)
    Piękne Twoje kwiatki :)*

    OdpowiedzUsuń