Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

niedziela, 4 sierpnia 2019

Jestem...

Nie było mnie tutaj ponad dwa lata...czas tak szybko biegnie. Odzwyczaiłam się od pisania i nie wiem czy cokolwiek uda mi się sensownego skleić. Przeczytałam swój pierwszy wpis i czuję się tak jakby historia zatoczyła jakieś koło. Jednego dnia myślisz, że masz wszystko poukładane a drugiego dostajesz takiego kopa, że ciężko się pozbierać...i musisz żyć dalej bo świat się nie zatrzymał, nawet nie zwolnił.
Chociaż w moim życiu wszystko się pozmieniało to jedno się nie zmieniło, nadal tworzę i prowadzę warsztaty z dzieciaczkami. To taka odskocznia od dnia codziennego:) i mam nadzieję, ze to się nie zmieni.
Zatęskniłam za blogowaniem i chciałabym powiedzieć, że wróciłam ale czas pokaże jak to będzie. Do tej pory najwięcej mnie było na FB :) Nie wiem czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda, jeżeli tak to do następnego wpisu moi mili:) Dobranoc.

2 komentarze:

  1. Przykro mi,że mnie nie było...w tych ciężkich chwilach Iwonuś...
    Najważniejsze,że nie rezygnujesz ze swojej pasji !!!
    Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń