Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

środa, 20 lutego 2013

Różności...

Witajcie kochani, zima za oknem się panoszy a ja marzę już o wiośnie:) Lubię zimę ale szkoda, że na święta nie było tak pięknie bo teraz to jakoś mi już bliżej do wiosny hehe:) Z czasem u mnie jakoś na bakier i wena drzemie jeszcze we śnie zimowym więc pokarzę dzisiaj kilka cudaczków, które powstały kiedyś tam. zapraszam więc do oglądania i komentowania. Na początek broszunia i kolczyki:) Kolczyki:) Karteczka:) Dziękuję wszystkim tu zaglądającym i zapraszam ponownie giwis

3 komentarze:

  1. Większości z nas zapewne marzy się już wiosna :)Choć bardzo ją lubię,to doceniam jeszcze zimę,gdyż jeszcze jestem wolna od objawów alergii :)))

    Dziękuję Ci bardzo za miłe komentarze ;) jest mi niezmiernie miło :)

    U Ciebie równie twórczo pomimo kłopotów z czasem-kolczyki i broszka są śliczne :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ;)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń