Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

środa, 20 lutego 2013

Różności...

Witajcie kochani, zima za oknem się panoszy a ja marzę już o wiośnie:) Lubię zimę ale szkoda, że na święta nie było tak pięknie bo teraz to jakoś mi już bliżej do wiosny hehe:) Z czasem u mnie jakoś na bakier i wena drzemie jeszcze we śnie zimowym więc pokarzę dzisiaj kilka cudaczków, które powstały kiedyś tam. zapraszam więc do oglądania i komentowania. Na początek broszunia i kolczyki:) Kolczyki:) Karteczka:) Dziękuję wszystkim tu zaglądającym i zapraszam ponownie giwis

2 komentarze:

  1. Większości z nas zapewne marzy się już wiosna :)Choć bardzo ją lubię,to doceniam jeszcze zimę,gdyż jeszcze jestem wolna od objawów alergii :)))

    Dziękuję Ci bardzo za miłe komentarze ;) jest mi niezmiernie miło :)

    U Ciebie równie twórczo pomimo kłopotów z czasem-kolczyki i broszka są śliczne :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ;)***

    OdpowiedzUsuń