Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

poniedziałek, 7 września 2015

Zmiany...

Witajcie kochani, dziś bardzo krótko bo już pora późna :) Postanowiłam zmienić nazwę bloga, ponieważ działam pod nazwą Pracownia EmiYou i chcę to wszystko zebrać do kupy żeby już wszędzie było tak samo.
Mój kochany synek poszedł do przedszkola:) dla mnie jako mamy było i jest to wielkie przeżycie, dużo stresu jak to będzie, jak On i Ja odnajdziemy się w tej nowej dla nas obojga sytuacji...Jeszcze bidulek dobrze się nie oswoił z życiem przedszkolnym a już jest chory, chodził raptem 4 dni :( a teraz pewnie z tydzień będzie w domu. Spodziewałam się, że będzie chorował ale żeby tak zaraz, już to chyba lekka przesada. No ale trzeba to jakoś przetrwać, mam nadzieję, że szybko wróci do zdrówka tymczasem jutro tzn dziś idziemy do lekarza, bo chyba samo mu nie minie:(Wstawiam na szybko kilka fotek  worka jaki mu uszyłam, jego mina i wielkie łaaaałłł było bezcenne :)








I jeszcze nowa kartka, którą miałam przyjemność stworzyć dla małego Janka z okazji jego chrztu. Kartka w formie książki wyszła cudnie i całkiem fajnie się ją tworzyło :)





Uciekam spać bo już ledwo widzę klawiaturę, buziaki kochani giwis.

3 komentarze:

  1. Moja córka po trzech dniach była chora :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedzinki na pewno ZazapraszamCiebie:) Pozdrawiam i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo maniooo .....
    Iwonuś ...nie patrz na godzinę :(
    Dziś cierpię na bezsenność :(

    Aż dziwnie mi tutaj :)
    TU Cię poznałam...tutaj zaczęły się nasze pierwsze konwersacje...
    nie dialogi....ale komentarze zawarte zostały :)
    Już tutaj polubiłam zostawić słówko....no może więcej ;)
    Pamiętam...jak pisałam do Ciebie,gdy byłaś w ciąży :)
    Ech....Już Cię lubiłam :)
    A nie wiedziałam,że Ty to Ty :)
    Dla mnie byłaś wtedy Giwis ...
    Dziś jesteś Iwonuś :)
    I czy czas nie jest łaskawy ????

    Przepięknie kochana !!!!
    Jesteś chodzącą zdolnością :)
    Buzioleeee :)****

    OdpowiedzUsuń