Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

wtorek, 17 czerwca 2014

Biżuteryjnie...

Jak zwykle dawno mnie nie było ale mam silne wewnętrzne postanowienie to zmienić:)Przez ten czas powstał mały projekt, kiełkował, dojrzewał ale co z tego wyjdzie się okaże. Siedzi we mnie taki niespokojny duch marzyciel, mały artysta marzący o własnym kąciku i zrodził się plan o małej pracowni, niestety tylko wirtualnej bo marzenia marzeniami a życie sobie. Może kiedyś los się uśmiechnie i się to zmieni... Mój projekt to Pracownia EmiYou. Tak wygląda logo i docelowo mają być meteczki:)



To na tyle o moim projekcie:) Trzymajcie kciuki oby mi wena dopisała... A teraz pokarzę bransoletki, które powstały w wekend i właściwie już ich nie mam, koleżanki zachwycone, muszę zakupić "części" bo ma być więcej:)
To na dziś tyle wkrótce nowe cudaki:) Pozdrawiam serdecznie giwis

2 komentarze:

  1. Witaj ;)
    Bransoletki wyszły Ci śliczne :)
    Ja też marzę o takim kąciku,swoim,własnym...lecz wiem,że to mrzonki :( Muszę zadowolić się stołem w pokoju,gdzie gości wiecznie bałagan,którego nie da się ukryć,gdy ktoś mnie nieoczekiwanie odwiedzi :(
    No cóż,jak widać - nie można mieć wszystkiego..więc chociaż cieszmy się tym,że możemy się bawić i wykonywać to co lubimy,kochamy ;)
    Pozdrawiam Cię ciepło :)
    Ps.Logo - SUPER ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ciepłe słowa, brak własnego kąta podcina skrzydła:( często na samą myśl o rozkładaniu tych wszystkich materiałów wena mnie opuszcza:( zwłaszcza, że po domu biega niesforny dwulatek:)

    OdpowiedzUsuń