Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

poniedziałek, 30 marca 2015

40 lat minęło i pierwszy exploding box...

Witam serdecznie wszystkich tu jeszcze zaglądających. Na dworze wiosna nieśmiało puka do drzwi a tutaj kurz i pajęczyny, jeszcze styczniem pachnie choć już kwiecień za pasem. Cóż jakoś tak nie było czasu a może i weny:( chociaż nie powiem bo jakieś tam nowe prace powstawały. Wszystkie już poleciały w świat ale chociaż fotki pokażę. Dziś nie mam dnia na rozpisywanie się, zresztą jakieś przesilenie wiosenne mnie dopadło...Bohaterką tego posta jest kartka tzw. exploding box, pierwszy raz takową poczyniłam i nieskromnie powiem, że dumna jestem nieziemsko :) Kartka powędrowała do osoby zamawiającej :) i ocena bardzo pozytywna:) Oto fotki boxa










Pokażę jeszcze jedną kartkę rozmiar 15/15 do której zamiast koperty zrobiłam torebeczkę. Kursik na torebkę bardzo prosty znalazłam w czeluściach internetu tak jak i pomysł na ową kartkę:)






                                                     A tutaj owa torebka na kartkę:



To już wszystko na dziś, zmykam odkurzać mieszkanko bo za tydzień święta, oj jak ten czas leci...
Pozdrawiam giwis

1 komentarz:

  1. Oj Iwonuś :)
    Ależ piękne stworzyłaś prace :)
    Mimo braku czasu :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń