Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

niedziela, 27 lipca 2014

Nowe bransoletki...

Witajcie kochani, dziś tak szybciutko wrzucam kilka fotek nowych bransoletek,które ostatnio poczyniłam :) Spodobało mi się to szalenie szkoda, że czasu mam tak niewiele bo z małym Emisiem nie da się nic zrobić. Moje dziecię jest tak żywe, że trzeba mieć oczy wkoło głowy, dziś włożył palucha do ostrzałki na kredki:( a ostatnio próbował zjechać na samochodziku do piwnicy a niszczyciel z niego straszny, wszystkie samochody rozkłada na części i nie tylko:( więc nic przy nim nie da się zrobić, a po całym dniu to ja już jestem bez życia a planów mam mnóstwo w tej mojej łepetynce, bo w małej pracowni będzie nie tylko "biżu" ale i inne cuda stopniowo się pojawią. Planuję też małą rozdawajkę z okazji tego mojego projektu więc wypatrujcie :) A teraz ostatnie bransoletki:
Pozdrawiam serdecznie giwis

2 komentarze:

  1. Piękne bransoletki.
    Ja córkę miałam bardzo spokojną. Teraz za to mój kociambr daje do wiwatu, tym bardziej, że w domu remont.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bransoletki, super pasowałyby do nich kolczyki łańcuszki <3

    OdpowiedzUsuń