Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

piątek, 16 grudnia 2011

Zapracowana...

Jak większość z Was ja też jestem zarobiona po uszy w ozdóbkach świątecznych. Nie spodziewałam się, że w tym roku będę miała takie wzięcie i gdybym to wiedziała to lepienie chyba zaczęłabym latem a tak mam misz masz, bo i remont na głowie i święta tuż tuż, no ale tak to już jest. Dzisiaj krótko, za to fotek więcej niż zwykle. Zainspirowana pracami na waszych blogach i natchniona weną własną powstały takie cudaczki, nic nowego bo co tu na choinkę powiesić jak nie aniołka,muchomorka czy bałwanka:) to przecież tradycyjne ozdóbki:)
Miłego oglądania, inspirowania i komentarze mile widziane. Pozdrawiam wszystkie zapracowane blogowiczki giwis.




2 komentarze:

  1. PIEKNE GRZYBKI:]I CALA RESZTA ..WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknę wszystko!!! Też miałam takie urwanie głowy w okresie przedświątecznym ;*

    OdpowiedzUsuń