Gościu znużony, gościu znudzony, jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony, zajrzyj i zostań tu u mnie koniecznie.

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Spotkanie w deszczu...

Byłam na spotkaniu z przemiłą osobą, mimo że pogoda fatalna, cały czas lało to atmosfera była super:) Tajemnicza osóbka to Malutka u której wygrałam Candy spotkałyśmy się osobiście w celu przekazania kociaka:)
Oprócz kotka czekała mnie niespodzianka w postaci różnych przydasi i słodkiego wafelka dla sadełka. Jeszcze raz bardzo dziękuję za to przemiłe spotkanie:)
A to już moje słodkości:
 giwis

3 komentarze:

  1. ooo.. fajne słodkości :)
    Miło, że spotkanko się udało! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe spotkanie i mam nadzieję,ze kiedyś powtórzymy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do siebie ;)
    czekam na twój e-mail do poniedziałku!!!!

    pozdrawiam i podaję linka!

    http://retro-prezent.blogspot.com/2011/09/wyniki-wakacyjnego-candy.html

    OdpowiedzUsuń